top of page

Meet a GIRLBOSS: Larissa Nagelmaeker


Larissa Selene kun je kennen van haar Instagram account @larissaselene. Ze is pas 15 jaar oud en heeft nu al meer dan zestienduizend volgers. Naast dat ze naar school gaat, is ze druk bezig met haar blog, nieuwe concepten bedenken en foto’s maken en bewerken. 1. Waar kunnen mensen jou van kennen? “Mensen kunnen mij kennen van Instagram @larissaselene.

2. Welke opleiding heb je gevolgd? “Ik zit nu in VWO 4. Welke opleiding ik wil gaan volgen, weet ik nog niet precies.”

3. Wat was absoluut een hoogtepunt?

“Een hoogtepunt van mijn succes op Instagram was toch wel echt het feit dat ik werd uitgenodigd om deel te nemen aan de Frendz Blogger Closet Sale in Amsterdam. Hier heb ik mijn kledingitems verkocht en veel andere bloggers en volgers ontmoet, zo'n leuke ervaring!”

4. Waar ben ik het meest trots op? “Ik denk op mijn discipline, waarmee ik al wat aardig bereikt heb. Als ik niet zou doorgaan om het uiterste uit iets te halen, zou ik nooit zover zijn gekomen.

5. Waar haal je je inspiratie vandaan?

Ik haal mijn inspiratie uit magazines, van We heart it en soms van andere insta girls, als ik iets tegenkom wat mij inspireert, sla ik het meteen op. Vaak gebeurt het ook dat de ideeën mij 's nachts te binnen schieten, dan kan ik niet slapen maar heb ik wel weer een leuk idee voor de foto, haha.”

6. Hoe ben je zo succesvol geworden?

“Er is nooit een antwoord op de weg naar succes maar ik denk dat het vooral belangrijk is dat je jezelf blijft en dingen post die jijzelf leuk vindt!”

7. Hoe zorg je ervoor dat je merk bekend wordt? “Het is belangrijk dat je regelmatig post en ook actief bent tegenover andere accounts, af een toe een reactie is altijd leuk! Zo gaan steeds meer mensen je volgen en word je steeds meer bekend.”

8. Wat wil je naar de mensen overbrengen?

“Ik vind het leuk om met mijn foto's anderen te inspireren en mijn volgers een 'feel good' gevoel te geven door middel van bijvoorbeeld mooie

zomerplaatjes.”

9. Wat is je ultieme droom op vak gebied? “Mijn plannen voor de toekomst weet ik nog niet, eerst het VWO afmaken. Maar mijn droom is zeker om door te gaan met mijn account en daarmee nog groter te worden.”

10. Heb je nog een tip voor een toekomstige carrière topper?

“De beste tip, zoals ik al eerder noemde, is vooral jezelf blijven. Post wat je leuk vindt, waar jij blij van wordt! Tuurlijk is het ook belangrijk dat je zorgt voor kwaliteit. Denk aan goede belichting bij het maken van foto's en zorg voor mooie bewerking.”

FOTOGRAFIE: Instagram pagina van Larissa.


bottom of page